Het onderscheid tussen Corporate PR en Consumer PR is verleden tijd. Wij geloven in een holistische aanpak van corporate én consumer PR. Corporate PR bouwt aan vertrouwen — de basis waarop commerciële boodschappen geloofwaardig binnenkomen. Consumer PR zorgt voor een emotionele verbondenheid — en geeft daarmee draagvlak aan de reputatie van het merk. Geïntegreerd leiden ze tot één consistente merkbeleving, waarin bedrijfswaarden en commerciële waarden naadloos op elkaar aansluiten.
Wij werken als een 'always-on' redactie, gedreven door een diepgewortelde liefde voor journalistiek en media. We begrijpen wat er nodig is om publicaties te scoren op de voorpagina van een krant, de shoppingpagina van een magazine, een item op de radio of TV, of op de socials van toonaangevende content creators. Ons doel is niet alleen aandacht genereren, maar echt impact creëren met verhalen die ertoe doen.
Onze aanpak is altijd op maat. Van een strategisch persbericht tot een spraakmakend event, van creatieve mailings tot innovatieve activaties: we interesseren de media en al hun lezers, kijkers, volgers en fans. Dankzij onze werkwijze met AI heeft ons senior team meer tijd voor strategie, creativiteit en persoonlijk contact met klanten en journalisten. Dit resulteert in een toegewijd team dat meer werk verzet en zich focust op het bouwen aan de reputatie van jouw merk. Dit maakt merken weerbaar en toekomstbestendig.