In het huidige medialandschap ligt de reputatie van een organisatie voortdurend onder een vergrootglas. Merken worden geacht een duidelijk standpunt in te nemen over cruciale maatschappelijke thema's zoals duurzaamheid, diversiteit en inclusie. Tegelijkertijd verspreiden meningen en uitingen zich razendsnel via sociale media, waaronder TikTok. Zo zijn er voorbeelden van publieke uitingen van medewerkers over hun werkgevers, wat razendsnel kan escaleren tot een acute crisissituatie. Dit zijn zomaar wat voorbeelden waarbij onverwachte reputatieschade plotseling kan ontstaan en uw organisatie direct in een crisis communicatie scenario terecht komt.
Bij numen begrijpen we crisiscommunicatie als geen ander. Ons ervaren senior team staat 24/7 voor u klaar om uw organisatie te ondersteunen. Met jarenlange expertise bieden wij alle noodzakelijke ondersteuning om uw merkreputatie te beschermen én te versterken. We ondersteunen onder andere bij het opstellen van een crisisplan, het formuleren van strategische en scherpe statements, effectief perscontact en continue monitoring van media en sentiment. Vanuit onze liefde voor journalistiek weten we hoe we het sentiment effectief kunnen keren.